Αληθινή Ιστορία: Ο φωτογράφος του γάμου μας μου ζήτησε να φορέσω το νυφικό και να κάνουμε έpωτα… και εγώ δέχτηκα

 

Έκανα ένα τρομερό λάθος το απόλαυσα αλλά θα το πληρώσω.

Παντρεύτηκα το προηγούμενο καλοκαίρι ένα άνδρα που ήταν και είναι για μένα ο μοναδικός άνθρωπος απο τους συντρόφους μου που λάτρεψα και αγάπησα πραγματικά.

Με λένε Χαρά και είμαι 29 χρονών και μαζί του συμπληρώνω τον επόμενο μήνα 4 χρόνια σχέσης. Το τρομερό λάθος μου άρχισε τον προηγούμενο Απρίλιο όταν έψαχνα φωτογράφο. Ο σύντροφος μου με εμπιστεύεται απόλυτα και το πρώτο ραντεβού με τον φωτογράφο το έκανα μόνη.

Η πρώτη εντύπωση απο την δουλειά του ήταν πολύ καλή και τέσσερις μέρες αργότερα συμφωνήσαμε σε όλα μιας και βιαζόμουν να τελειώσω και το θέμα φωτογράφου λόγω πίεσης χρόνου δίνοντας του μάλιστα και προκαταβολή.

Ανακοινώνοντας το στην δουλειά ένας συνάδερφος μου είπε πως

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
                                                                                                                  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια