Ελίνα: «Βγαίνω με κάποιον και μου ζητάει να πληρώνω πάντα τα μισά. Βρες μπας και είναι γύφτ@ς;»

 

Μια μέρα, που δεν είχε πολλά χρήματα πάνω του, μου ζήτησε να τσοντάρω 20 ευρώ, γιατί δεν του έφταναν.

Δεν μου άρεσε η κίνησή του, αλλά το έκανα. Από κει και πέρα το έχει βρει σκοινί κορδόνι και το κάνει κάθε φορά: Μου ζητάει να πληρώνω τουλάχιστον τα μισά…

Είμαι 24 ετών και βγαίνω με έναν άντρα, ο οποίος είναι 36. Αυτή η σχέση ήταν μεγάλο βήμα για μένα, εάν σκεφτεί κανείς ότι δεν μου αρέσουν ούτε τα ραντεβού, ούτε οι νέες γνωριμίες, ούτε οι σχέσεις και προτιμώ να μένω μόνη μου ή να βγαίνω με καμία φίλη μου.

Βγαίνουμε εδώ και 2 μήνες. Στην αρχή ήταν κανονικός gentleman και τα πλήρωνε όλα αυτός: Φαγητό, ποτά, εκδρομές. Μια μέρα, που δεν είχε πολλά χρήματα πάνω του, μου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

                                                                                                                

  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
google = window.adsbygoogle || []).push({});

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια