Είμαι ερωτευμένος με την πεθερά μου και θέλω να την παντρευτώ – Τι θα μου προτείνατε;

Είμαι ερωτευμένος με την πεθερά μου και θέλω να την παντρευτώ – Τι θα μου προτείνατε;

Έχω πάθει ζημιά στην καρδιά γιατί ενώ είμαι αρραβωνιασμένος, ερωτεύτηκα τα μάτια  της πεθεράς μου και θέλω να την παντρευτώ.  Κανείς δεν το ξέρει, φυσικά. Μόνο η καρδιά μου που χτυπάει σαν τρελή.

Τα μάτια της πεθεράς μου είναι τα πιο ωραία που έχω δει ποτέ.

Πώς την έπαθα δεν ξέρω. Όλη τη νύχτα πάνω στο κρεβάτι την ονειρεύομαι και θέλω όσο τίποτα στον κόσμο να την παντρευτώ.

Τα μάτια της, η αύρα της και η καλοσύνη της μου άλλαξαν την 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

                                                                                                                  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια