Ο άντρας μου έγινε κτηνοτρόφος και μυρίζει τόσο που δεν τον αντέχω στο κρεβάτι. Να χωρίσω;

 

Ο άντρας μου έγινε κτηνοτρόφος και μυρίζει τόσο που δεν τον αντέχω στο κρεβάτι. Να χωρίσω;

Με τον άντρα μου και το παιδί μου από τον πρώτο μου γάμο ζούσαμε ανέκαθεν στην Αθήνα. Εκεί γνώρισα τον πρώτο μου άντρα, εκεί παντρεύτηκα, εκεί έκανα το παιδί μου, εκεί χώρισα και εκεί ξαναπαντρεύτηκα. Την ιστορία με τον πρώτο μου άντρα δεν θέλω να τη θυμάμαι. Όλη εκείνη η δύσκολη περίοδος που έζησα είναι κάτι που θέλω να ξεχάσω. Ας εστιάσουμε στο πώς είναι τα πράγματα τώρα.

Με το δεύτερο άντρα μου γνωριστήκαμε μέσω κοινής παρέας 5 χρόνια αφότου είχα πάρει διαζύγιο. Ήταν ξάδερφός μιας πολύ καλής μου φίλης αλλά μέχρι τότε δεν είχε τύχει να τον γνωρίσω. Από την πρώτη στιγμή ταιριάξαμε, κάναμε αρκετά καλή παρέα, με τον καιρό τον ερωτεύτηκα, τον γνώρισα στο παιδί μου και το ένα έφερε το άλλο. Εγώ εργαζόμουν ως λογίστρια σε μία εταιρεία, από την οποία δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένη και εκείνος ήταν στέλεχος σε πολυεθνική.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όσο καλά λεφτά και να έβγαζε ούτε εκείνος ήταν ευχαριστημένος από τη δουλειά του. Μου το είχε πει από την αρχή ότι δεν αντέχει τους ρυθμούς αυτούς, τις τόσες ώρες εργασίας, την πίεση, την ένταση και το τρέξιμο, το ότι αν είχε ποτέ την ευκαιρία να πάει να μείνει στο χωριό του και να γίνει αγρότης, όπου όπως μου εξήγησε έχει μεγάλη περιουσία θα το έκανε. Τότε δεν έδωσα σημασία, αυτό όμως που είπε το βρήκα στην πορεία μπροστά μου.

Δύο χρόνια μετά το γάμο μας έγινε ένα περιστατικό στη δουλειά του και παραιτήθηκε. Ήταν κάτι που κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε κάνει εδώ και καιρό αρκεί όμως πρώτα να είχε ψάξει και να είχε βρει κάτι αντίστοιχο να συνεχίσει να εργάζεται χωρίς διακοπή, αλλά εκείνος απ’ ότι φαίνεται είχε άλλα σχέδια στο μυαλό του. Η δουλειά μου εμένα πήγαινε, δεν πήγαινε, εκείνος ήταν ντιπ άνεργος, το παιδί το είχα εγώ, πατέρας δεν υπήρχε στο προσκήνιο, μου ‘φαγε τα αυτιά και εγκαταλείψαμε τελικά την Αθήνα.

Στο χωριό του είχε πολλά χωράφια, πολλά 

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

 Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια