«Είμαι έξαλλη: Μου έκανε πρόταση γάμου με το ίδιο δαχτυλίδι που είχε δώσει στην πρώην»


 Μια γυναίκα έγινε viral στα social media όταν εξομολογήθηκε ότι ο άντρας της τής έκανε πρόταση γάμου με το ίδιο μονόπετρο δαχτυλίδι που είχε δώσει και στην πρώην του.

Μια νεαρή κοπέλα ένιωθε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο όταν ο σύντροφός της γονάτισε μπροστά της, έβγαλε ένα εντυπωσιακό μονόπετρο δαχτυλίδι και της ζήτησε να τον παντρευτεί.

Σύντομα, όμως, η ευτυχία της πήγε περίπατο όταν ανακάλυψε ότι ο άντρας της είχε προσφέρει το ίδιο δαχτυλίδι και στην πρώην του, όταν είχε κάνει και σ’ εκείνη πρόταση γάμου.

Μάλιστα, επί χρόνια της έλεγε ψέματα, επιμένοντας ότι δεν πρόκειται για το ίδιο κόσμημα.

«Παντρεύτηκα τον άντρα μου μερικά χρόνια πριν. Σύντομα έμεινα έγκυος και κάναμε ένα παιδάκι. Πάντα είχα τις υποψίες μου ότι ήταν το ίδιο δαχτυλίδι που είχε κάνει πρόταση γάμου και στην πρώην του –και μητέρα του θετού παιδιού μου. Του είχε δώσει πίσω το μονόπετρο, όταν χώρισαν πριν χρόνια. Για την ακρίβεια ποτέ δεν προχώρησαν σε γάμο. Αλλά δεν ήμουν σίγουρη ότι ήταν το ίδιο δαχτυλίδι» λέει η γυναίκα σε ανάρτησή της στον ιστότοπο Mumsnet.

«Ήξερα ότι είχε το δαχτυλίδι από τότε που πρωτογνωριστήκαμε, μιας και το είχα βρει όταν πετάξαμε ένα σωρό πράγματα για να μετακομίσουμε μαζί. Αυτό ήταν πριν περίπου 7 χρόνια. Κάποτε το δαχτυλίδι, απλά,

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια