Μετάνιωσα που άφησα τον άντρα μου για έναν πιτσιρικά!

 

Ξεμωράθηκα και διέλυσα την οικογένεια μου για να μπλέξω με έναν επιπόλαιο νεαρό που το μόνο που σκέφτεται είναι η πάρτη του!

Στην αρχή πίστευα ότι η σχέση μου με τον κατά 20 χρόνια νεότερο μου άντρα ήταν ότι καλύτερο είχε συμβεί στη ζωή μου… Τώρα μετά από 2 χρόνια μετανιώνω κάθε μέρα γι’ αυτή τη σχέση!

Ξεμωράθηκα και διέλυσα την οικογένεια μου για να μπλέξω με έναν επιπόλαιο νεαρό που το μόνο που σκέφτεται είναι η πάρτη του!

Δεν το πιστεύω ότι παράτησα έτσι απλά τη θαλπωρή και την ασφάλεια που μου παρείχε ο άντρας μου τόσα χρόνια!

Μόνο εκείνος με αγάπησε πραγματικά, με νοιάστηκε, με φρόντισε και εγώ του το ξεπλήρωσα με τον χειρότερο τρόπο. Τον απάτησα με έναν νεότερο άντρα.

Θέλω να χωρίσω και να γυρίσω πίσω στο άντρα μου όμως ντρέπομαι..

Τι να του πω ότι είχε δίκιο;; Ότι ο πιτσιρικάς δε νοιάστηκε ποτέ για εμένα και πως 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...

                                                                                                                  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια